האם העסק שלכם מוכן לעולם הדיגיטלי של 2021?

האם העסק שלכם מוכן לעולם הדיגיטלי של 2021

שנת 2020 מתקרבת לסיומה וכבר כתבנו עליה (ובטח עוד נכתוב) לא מעט. היא שינתה את פני הדיגיטל, הגדילה עוד יותר את השימוש בפייסבוק, בגוגל, ביוטיוב ובשאר הרשתות החברתיות. את כל השינויים שקרו פה אספנו והכנו במיוחד עבורכם צ’קליסט שיעזור לכם לבחון האם אתם מוכנים לעולם הדיגיטלי של שנת 2021.

• נראות דיגיטלית

נתחיל מכך שדבר אחד ברור לכולנו, עסקים צריכים נוכחות דיגיטלית ובמיוחד לאחר שנת 2020. יותר אנשים גולשים באתרים, יותר אנשים צורכים מוצרים דרך האינטרנט ויותר פונים לקבלת שירות וייעוץ באמצעים דיגיטליים במקום פנים אל פנים. אם עוד אין לכם אתר אינטרנט משלכם, הגיע הזמן לבנות אתר ואם עוד לא יצרתם נוכחות ברשתות החברתיות, מומלץ לעשות זאת.

• חוויית המשתמש

אתם רוצים שהמשתמשים שלכם ירגישו נפלא כשהם נכנסים לאתר שלכם. הם צריכים לדעת מיד לאן הם הגיעו, להבין מה אתם מציעים מבחינת מוצרים ושירות וכל הפעילות שלהם צריכה להיות אינטואיטיבית. אם יש לכם אתר מיושן הגולשים עלולים לצאת ממנו מיד ואם כבר יש כניסות אליו אך היציאה מהירה, זה הזמן לבדוק מדוע. במיוחד עכשיו אתם רוצים לתפוס את תשומת לב הגולשים ואחר כך את ליבם כך שיהפכו ללקוחות.

• מיקרו קופי

הסעיף הקודם מוביל ישירות אל הסעיף הנוכחי. מיקרו קופי הוא הקופירייטינג של המילים ה”קטנות”. אתם רוצים לפנות לכלל הלקוחות שלכם ולתת להם להרגיש ששמתם לב לכולם ולכולן. לא עוד “קרא עוד”, “לחץ לקניה” ואחרים. בשנת 2021 יצופה מהאתר שלכם לפנות לכל המינים (או לפחות בלשון רבים כפי שעושה כתבה זו) ואם תחליטו להיות מקוריים ויצירתיים, התגובות יהיו עוד יותר חיוביות. אתם רוצים לשים לב איך האתר שלכם כתוב ואם כבר יש לכם אתר אולי הגיע הזמן לבחון את התכנים ולרענן אותם.

• מוצר דיגיטלי

אם אתם מוכרים מוצרים פיזיים, הגיע הזמן להציג את מרכולתכם ברשת. אם אתם מציעים שירות, חשבו כיצד תוכלו להציע אותו דרך המסך ולא רק פנים אל מול פנים. יותר אנשים עברו לקבל ייעוץ בזום (או כל תוכנה אחרת) ואתם לא צריכים להגביל את עצמכם במיקום השירות שתוכלו לתת אלא להפך, זה הזמן להיפתח ולהיות זמינים עבור יותר לקוחות בארץ (ויתכן אפילו בעולם).

• תשלומים דיגיטליים

היום יותר מתמיד ברור כי אנשים קונים דרך האינטרנט. מן הצד השני של הצעת הסחורה ישנו נושא קבלת התשלום ואתם צריכים שהוא יהיה פשוט, נוח ומאובטח. האתר חייב להיראות אמין, להיות מאובטח ואתם רוצים לתת ללקוחות שלכם לשלם באופן שמתאים להם. אין כל בעיה לקבל תשלום גם ללא יצירת קשר אישי ולמעשה, יותר אנשים מרגישים בנוח לעשות זאת ואתם יכולים לחסוך זמן רב בתהליך ולהעלות את המכירות שלכם וכל זאת תודות לתהליכים אוטומטיים.

• שירות לקוחות

לפעמים נדמה בטעות שאם כל העולם דיגיטלי, אין כל סיבה להקפיד על שירות לקוחות אך ההפך הוא הנכון. לגולשים יש המון שאלות, לא בטוח שהם עוד מוכנים לקנות והם רוצים לדעת שהעסק אליו הם פונים אמין. שירות לקוחות הוא ה-דבר שיכול להרים או להוריד את העסק. אתם לא צריכים לצאת מגדרכם אלא פשוט להפוך את השירות שאתם נותנים לפשוט וקל. הקדישו תשומת לב לדף יצירת הקשר, כתבו אותו מחדש כך שאנשים ירגישו בנוח לפנות אליכם, הוסיפו לחצן להודעת ווטסאפ והשתמשו בצ’אט בוט.

• צ’אט בוט

בתחילת דרכו הצ’אט בוט לא ידע לעשות הרבה דברים, אבל היום המערכות הולכות ומשתכללות ואתם יכולים לענות על יותר שאלות בלי להיות מול המחשב. שילוב של צ’אט בוט חכם, תכנון נכון שלו, יצירת תרשימי זרימה וגם כאן, שימוש במיקרו קופי, הם הדרך לפתוח את התקשורת מול הלקוחות. כמובן, לאחר שתקבלו פניה אל תתמהמהו וחזרו אל הלקוחות בעצמכם במהרה.

• שמירה על קשר

גיוס לקוח חדש עולה פי חמש משימור לקוח קיים. לפעמים נדמה כי הלקוחות באינטרנט הם רנדומליים אך בפועל הם עברו תהליך בו הם הכירו אתכם ולאחר מכן החליטו שהם רוצים אתכם וסומכים עליכם מספיק כדי לקנות. גם לאחר שתהליך המכירה הראשוני הסתיים חשוב שתשמרו על קשר עם הלקוחות. הטמיעו מערכת CRM שתעזור לכם לטפל בכל הדברים שאתם צריכים, שתאסוף את נתוני הלקוחות הרלוונטיים והשתמשו במערכות דיוור כדי להזכיר ללקוחות שלכם שאתם עדיין נמצאים שם בשבילם.

שנת 2020 מתקרבת לסיומה וכבר כתבנו עליה (ובטח עוד נכתוב) לא מעט. היא שינתה את פני הדיגיטל, הגדילה עוד יותר את השימוש בפייסבוק, בגוגל, ביוטיוב ובשאר הרשתות החברתיות. את כל השינויים שקרו פה אספנו והכנו במיוחד עבורכם צ’קליסט שיעזור לכם לבחון האם אתם מוכנים לעולם הדיגיטלי של שנת 2021.

פססט... אפשר להכיר?

השאירו פרטים ואנחנו כבר חוזרים לשיחת היכרות ראשונית

    אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

      MDN

      הופה!

      עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

      שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

        ×