קיצור קישורים – רשימת הכלים המלאה לקיצור לינקים בקלות

כלים לקיצור קישורים

עושים קאט ללינקים ארוכים וטרחניים, מבלבלים וכאלו שממש מוציאים את החשק להמשיך לגלוש באופן חלק. תוכנות רבות מספקות בדיוק את זה, קיצור קישורים לכתובות אתרים אסתטיות וענייניות.

בין אם אתם חברה קטנה או גדולה, פרוייקט חד פעמי או מנהלים קמפיינים ארוכי טווח, בשלב כזה או אחר בטוח נחשפתם לעובדה כי קישורים ארוכים ירחיקו מכם את הקהל המיועד ויש יותר ויותר דרישה לקישורים מקוצרים, בעלי נראות טובה, נגישים ואמינים שמשרתים את המטרה.

פלטפורמות וכלים שונים מספקים קיצור קישורים ומשדרגים את יכולות הקידום והמיתוג. התוכנות השונות בעלות מסלולים חינמיים ומסלולי פרימיום בתשלום, מציעים פיצ’רים שונים וכמויות משתנות של קישורים מקוצרים כשרובם לרוב יציעו שניי יתרונות בולטים

נראות טובה, עניינית ומושכת קהל

לא פעם נתקלנו במייל, הודעה או מודעה ברשתות החברתיות עם קישורים ארוכים למדי, שאיך לומר בעדינות, נראו כספאם מחשיד שכדאי לדלג עליו ולא משנה כמה התוכן לפניי כן היה ענייני ומשדר אמינות. קישורים ארוכים למדי משדרים נראות לקויה וחוסר אמינות בשירות/מוצר.
כך שבראש או בראשונה תוכנות מקצרות קישורים עונות בדיוק על בעיה זו, וחלק מהותי מקיצור הלינקים המיועדים הוא נראות מיטיבה ותמציתית של הקישור עבור הגולשים.

מעקב אחר ביצועי הקישורים

מעקב אחר דוחות נתונים סטטיסטיים עבור כל קישור מאפשרים ניתוח נתונים אפקטיבי, על מנת להפיק את המיטב מקישורים מקוצרים בפלטפורמות השונות, וישנם מספר מקצרי קישורים שעושים זאת עבורכם בצורה החכמה והפשוטה ביותר.

התוכנות המומלצות ביותר שיקצרו עבורכם קישורים

 

רמברנדט קיצור קישורים

Rebrand.ly

תוכנה מצויינת ומובילה בכל מה שקשור ליצירת קישורים ממותגים, איכותיים ואסטתטיים. הפלטפורמה Rebrand.ly מאפשרת מעקב אחרי מדדים וניתוח נתונים סטטיסטיים של הקישורים המקוצרים בפלטפורמות שונות, כגון במודעות, במדיה החברתית ובשיווק דרך הדוא”ל ובקידום אתרים ככלל.

Rabrand.ly מספקת מסלול חינמי שמתאים לעסקים וחברות קטנות, בו העסק יוכל לקבל עד 500 קישורים ממותגים, 5 שמות דומיין מותאמים אישית ועד למעקב אחר 5000 קליקים בלבד.

בנוסף, הפלטפורמה מציעה מספר מסלולי פרימיום שונים לעסקים קטנים וחברות ארגוניות וגדולות כאחד, החל מ-29$ ועד 499$ בחודש, כשלכל מסלול יתרונות משלו וכמויות משתנות של קליקים הניתנים למעקב, כמות דומיין אפשרית וכמות קישורים מקוצרים וממותגים.

 

Bit.ly

פלטפורמה מעולה שנמצאת בשימוש רווח, מוכרת מאוד וידועה בזכות הפיצ’רים שלה שמאפשרים מעקב אחר קליקים, מידע גאוגרפי לגביי גולשים ומגוון נתונים סטטיסטיים במטרה להפיק את התפוקה הטובה ביותר מקישורים מקוצרים, מותאמים אישית וממותגים.

החשבון החינמי ב- Bit.lyמספק עד 1000 קישורים לא ממותגים, דיווח ומעקב אחר קישורים למשך 30 יום בלבד. אפשרות מצויינת בעיקר עבור עסקים קטנים ופרוייקטים חד פעמיים.

בתוכניות הפרימיום החלות מ-29$ לחודש, תיהנו מכמויות משתנות וגדולות יותר של קישורים ממותגים, מעקב אחר נתונים ושימוש בדומיין מותאם אישית כמובן.

ביט bit.ly קיצור קישורים

Bl.ink

תוכנה נוספת מובילה וטובה, מאפשרת הצגת נתונים אנליטיים בדומה לנתונים הניתנים ע”י adobe ו-google analytics, בהם תוכלו לצפות במעקב אחר הקלקות לפי שעה, תאריך, מיקום, מכשיר ושפה.

הפלטפורמה Bl.ink מציעה קישורים מקוצרים, ממותגים ומותאמים אישית, בעלת 6 מסלולים שונים בתמחורים שונים, החל מתוכנית חינמית ועד לתוכניות פרימיום משתנות.

Tiny.cc

פלטפורמה חינמית, בסיסית ופשוטה, עם מסלול פרימיום החל מ-5$ בחודש. יתרון בולט של הפלטפורמה הזו, הוא שלא צריך להיות בעל חשבון על מנת לצפות בנתונים סטטיסטיים של ביצועי הקישור המקוצר, ותוכלו לגשת בחופשיות לנתונים בסיסיים כמו קליקים, מיקום, דפדפנים בשימוש ועוד.

יש לקחת בחשבון ששימוש במסלול החינמי, תוקפם של הקישורים המקוצרים יפוגו בסופו של דבר, במסלול הפרימיום הקישורים לא יפוגו ותמיד יהיו ניתנים לעריכה.

ויש גם פלטפורמה חינמית לגמרי

אם אתם מחזיקים בפרוייקט קצר טווח, עסק קטן, בעלי אתר אישי, בלוג וכד’, כנראה שהשימוש במקצרי קישורים יהיה קטן וזניח יחסית, תוכלו לעשות זאת ע”י שימוש בכלי חינמי לגמרי, מוכר ונוח לשימוש.

Tiny.URL

כלי ותיק ומעולה שפשוט עושה את העבודה. השימוש בכלי מקצר הקישורים של Tiny.URL יתבצע באמצעות כניסה לאתר TinyURL.com, ובאופן קל ומעקב אחר ההוראות הפשוטות, תעתיקו את הכתובת המיועדת לקיצור ותקבלו ישר קישור מקוצר, אסתטי ונהדר לשימוש.

ע”י פיצ’ר נוסף הקיים ב- Tiny.URL תוכלו למתג את חלקו הסופי של הלינק המקוצר. בנוסף לזאת, הקישורים המקוצרים לא יפוגו לעולם, כך שלא תתצטרכו לדאוג מקישורים שבורים ובאגים מיותרים, יתרון נהדר לכלי כה ותיק וחינמי.

טייני URL TinyURL קיצור קישורים

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

    MDN

    הופה!

    עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

    שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

      ×