תוספים מומלצים לכרום שאתם חייבים להשתמש בשיווק דיגיטלי

כרום הוא אחד הדפדפנים הנפוצים ביותר בעולם. כמשווקים דיגיטליים, אנחנו נעזרים באופן שוטף בכלי שיווק וכלי SEO אונליין כדי לנתח את האתרים שלנו, של המתחרים, מילות מפתח ודברים חשובים נוספים.

תוספים לכרום הם תוכנות שמותקנות בסרגל הכלים של הדפדפן שלכם ומסייעות לנו להפוך את חווית הגלישה לנוחה יותר, ובמקרה שלנו את פעולות השיווק השוטפות שלנו ליעילות הרבה יותר. ההרחבות יופיעו בצד העליון של סרגל הכלים וכל תפקידם הוא לייעל את זמן העבודה שלכם. הכנתי עבורכם רשימה של ההרחבות לדפדפן כרום היעילות ביותר למשווקים בעולם הדיגיטל.

Lightshoot – כלי לצילום מסך

יש כמה מקרים בעבודה שלנו בהם נרצה להציג חלק מסוים ממה שקרה על המחשב שלנו או לצלם את המסך בשלמותו, לייטשוט הוא כלי מושלם לפעולות אלה. הכלי מסייע לנו לבחור את האיזור שנרצה לצלם במסך. בנוסף, בעזרת הכלי ניתן לבחור כל חלק שקיים במסך, להריץ חיפוש ולמצוא בכלי חיפוש מסך דומה שנעשה בעבר, לשמור את הצילום מסך במחשב או בענן ולערוך את הצילום לפני ששומרים אותו.

Ahrefs SEO Toolbar – סרגל הכלים של Ahrefs

כמשווקים דיגיטליים, אם בעבר השתמשתם בכלי Ahrefs למחקר מילות מפתח וניתוח אתרים אתם בטח כבר יודעים שהכלי מאוד מאוד יעיל. בעזרת סרגל הכלים של Ahrefs שמותקן בכרום ניתן לקבל דו”ח SEO מלא במהירות על הדף שבו אתם נמצאים. הכלי גם מסייע לבדוק קישורים שבורים בדף ומדגיש האם הקישורים היוצאים בדף הם Follow או Nofollow. בנוסף, בסרגל הכלים של Ahrefs ניתן לבצע חיפושים במדינות שונות על מנת לקבל נפחי חיפוש של שאילתות מסוימות לפי מדינה.

Page Analytics – ניתוח עמודים של גוגל

הרחבה לכרום שמסייעת ל-SEO. התוסף מאפשר לנו לראות כיצד הגולשים מבצעים אינטרקאציה עם הדפים באתר שלנו. כאשר אנחנו מחברים את התוסף עם Google Analytics אנחנו יכולים לראות בזמן אמת את הנתונים הבאים: צפיות בדף, שיעור נטישה (Bounce Rate), גולשים פעילים, דמוגרפיית קהל ועוד.

BuzzSumo

בעזרת התוסף הזה לכרום אתם יכולים לקבל מידע עדכני על הרשתות החברתיות שמקושרות לדף שבו אתם נמצאים. BuzzSumo מספק לנו מידע מרשתות חברתיות כמו: לינקדאין, פייסבוק, טוויטר ועוד. אנחנו יכולים לראות מי שיתף את הפוסט או העמוד ברשת החברתית שלו בלחיצת כפתור. התוסף מאפשר לנו להבין את רמת המעורבות החברתית בדף מסוים ולנתח איזה תוכן הניע את המעורבות הגבוהה ביותר.

SEO Quake

כלי איכותי שמרכז לנו כמה יכולות במקביל – All in One של תחום ה-SEO. כלי זה מאפשר לנו לסקור ולנתח היבטים חשובים בקידום האורגני, להעריך קושי של מילות מפתח, להפעיל ביקורת SEO, להגדיר פרמטרים שונים לשאילתות חיפוש, לקבל דוחות על קישורים פנימיים וחיצוניים, להשוות דומיינים ועוד המון אפשרויות. אחד התוספים המומלצים ביותר לכל משווק.

Grammarly

אחד מתוספי הכרום הפופולריים ביותר באופן כללי הוא גראמרלי. התוסף מסייע לנו לתקן שגיאות פוטנציאליות בדקדוק שלנו במהלך הכתיבה. התוסף הזה מבטח את יכולות הכתיבה שלנו ודואג להתריע כשאנחנו מפספסים מילה או תחביר לא מדויק. Grammarly מוודא שאנחנו לא עושים שגיאות, מה שהופך אותו לכלי חובה עבור יוצרי וכותבי תוכן התוסף רלוונטי ומועיל לא משנה היכן ברשת אתם מפרסמים מידע – גוגל, טוויטר, לינקדאין ועוד. הוא מציע לנו הצעות לשיפור המשקל של התוכן והוא כבר מזמן לא עוסק רק בדקדוק.

Hunter – Email Finder

בעזרת הכלי ניתן לאתר כתובת אימייל ליצירת קשר בכל דף שאליו אנחנו נכנסים. כאשר אתם מבקרים באתר מסוים יש לכם את האפשרות לברר בלחיצת כפתור מי איש הקשר לפנות אליו בדומיין שבו אתם נמצאים. כל המידע שאתם מקבלים נמצא בקוד פתוח, מאומת עם רמת אבטחה מסוימת.

ColorZilla

תוסף כרום שמאפשר לנו לקבל את קוד הצבע בכל חלק בדפדפן שנניח עליו את הסיכה. לאחר התקנת התוסף, בלחיצה עליו נוכל לעבור עם סיכה על פני המסך, ברגע שננעץ את הסיכה נקבל את קוד הצבע במקום שבו נעצנו. התוסף נותן לנו את האפשרות להשתמש בצבעים שאנחנו רואים מבלי לעבוד שעות ולגלות כיצד למצוא את עצמו. לאחר שנעצנו את הסיכה וקיבלנו את קוד הצבע ניתן להעתיק אותו לתוכנות כמו אלמנטור, פוטושופ, דפדפנים אחרים ועוד.

Fonts Ninja

תוסף כרום שמאפשר לנו לבדוק באילו פונטים נעשים שימוש בכל דף שבו אנחנו נמצאים. לאחר התקנת התוסף בלחיצה עליו נפתחת חלונית ובה פירוט של כל הפונטים שבשימוש באותו הדף. התוסף מסייע לנו לבחור את הפונטים השונים בדפים של מתחרים וגם בדף שלנו לבטא שאין שימוש במספר גבוה של פונטים שעלול לפגוע לנו במהירות הטעינה של הדף ובסופו של הדף באיכות הקידום האורגני.

לסיכום

שיווק דיגיטלי הפך לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בישראל. אם אתם חדשים בתחום, אתם יכולים ללמוד את התחום דרך קורסים אונליין או דרך מכללות פרטיות בתחום ההייטק. מספר בלתי מוגבל של הרחבות לדפדפן של כרום זמינות עבור משווקים ומסייעות לנו לייעל את הפעולות שאנחנו צריכים לבצע במהלך העבודה השוטפת שלנו. חשוב לזכור שסרגל הכלים של משווק לא יקבע אם אתם טובים במה שאתם עושים וגם מטרת הכלים היא לא ללמד אתכם את יסודות המקצוע אליה להקל על נפח העבודה עם אוטומציות יעילות.

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה קידום באינסטגרם, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של EasyCloud, חברה שמנגישה אחסון וורדפרס ואת עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

    MDN

    הופה!

    עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

    שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

      ×