רואי חשבון – תתחילו לפרסם את עצמכם ברצינות

פרסום רואה חשבון

בשנת 2019 חלה מהפכה בתחום הפרסום ותקציב הפרסום הדיגיטלי עבר את תקציב הפרסום בטלוויזיה. באותה השנה הוציאו עסקים וחברות מעל 4.4 מיליארד שקל וכל זאת כדי להגיע ללקוחות חדשים. כרואי חשבון, אתם יודעים לעשות את החישוב ובוודאי ברור לכם שהפרסום בדיגיטל עובד, עכשיו רק נשאר לבחון מהי דרך הפרסום שתביא לכם תוצאות.

פרסום באינטרנט לרואי חשבון יכול להישמע מאתגר. באופן טבעי התחרות גדולה וההיכרות של רבים עם הפעולות הנדרשות לקידום, מינימלית. בשנת 2021 ברור יותר מתמיד שמי שזוכה להיות בקדמת הבמה (או נכון יותר בקדמת תוצאות החיפוש) הוא מי שזוכה לתפוס את תשומת לב הגולשים.

כשהגולשים בראש סדר העדיפויות המרוויחים הגדולים הם רואי החשבון

הפרסום הדיגיטלי עבר שינויים רבים אך בשנים האחרונות נראית מגמה ברורה שאומרת שהגולש במרכז. לא עוד פרסומים אגרסיביים אלא מתן ערך ויצירת מערכות יחסים. מה זה אומר בפועל? שחשוב לא רק להביא את האתר למקום הראשון בגוגל ולא רק לצבור לייקים (כי אתם כבר יודעים שעם לייקים לא משלמים בסופר). חשוב להעניק ערך לגולשים וכך להפוך אותם ללקוחות.

רואי החשבון נתקלים בשאלות רבות. החל משאלות שנוגעות להקמת העסק, להגשת דו”ח שנתי ועד נושאים כמו הפרשות לפנסיה ותכנון מס. אלו שעוד אין להם רואה חשבון או שמתלבטים עם מי לעבוד יעלו את השאילתות בגוגל. ברגע שהם יקבלו תשובה, הם יתחילו לראות במי שנמצא מאחורי האתר שסיפק להם תשובה כאוטוריטה וכולם מעדיפים לקבל שירות ממישהו שיודע את תשובות לעומת ממי שמסתיר אותן.

הגישה הפרסומית של 2021 אומרת שהגולש נמצא במרכז. האתר צריך להעניק לו חוויה איכותית וטובה עם אתר שנראה מצוין, עולה במהירות ותוכן שעונה על השאלות. כמובן, במיוחד במקרה של רואי חשבון האתר לא מחליף ייעוץ מקצועי, אך ברגע שהגולש מקבל מענה הסיכוי שהוא יפנה לבעלי האתר גבוה בהרבה. כל זה מוביל אותנו אל מודל “להכיר, לחבב, לסמוך”.

להכיר, לחבב, לסמוך

הגולשים ובעצם כולנו לא סומכים סתם כך על כל עסק שמפרסם את עצמו. כולנו כבר יודעים שמתחרים על תשומת הלב שלנו ולכן רואי החשבון שרוצים להצליח ולהביא יותר לקוחות מהאינטרנט צריכים להכיר את המודל “להכיר, לחבב, לסמוך”.

להכיר

כדי להצליח להפוך גולשים באינטרנט, גם אם הם גולשים שממש מחפשים רואה חשבון כאן ועכשיו, הם צריכים לדעת על קיומו של העסק. כרואי חשבון אתם רוצים שיהיה לכם אתר, רוצים לפתוח לעצמכם כרטיס בגוגל מפות ולפרסם את עצמכם. בלי שיכירו אתכם לא יגיעו אליכם.

לצד מה שנכתב, אתם רוצים להשקיע את המשאבים שלכם בדרך הנכונה ולכן חשוב שיהיה בידכם מחקר מילות מפתח, שהתוכן יתאים לכללי הקידום ולהצליח להגיע למספר רחב של לקוחות פוטנציאליים.

לחבב

העובדה שהקהל שלכם מכיר אתכם לא אומרת שהוא יהפוך ללקוח. תחשבו כמה עסקים אתם מכירים ומעולם לא נכנסתם אליהם? המון. הסיבה לכך היא שמעולם לא פיתחתם אליהם רגש חיובי. אפשר לקרוא לרגש חיבה, סקרנות, עניין והכי חשוב הוא לגרום לאנשים לרצות לשמוע עליכם יותר.

הדרך לגרום לקהל שלכם לרצות לשמוע מכם יותר ואפילו להיפגש אתכם באופן אישי (או דרך הזום כמובן) היא ליצור תכנים איכותיים. לקחת את השאלות הנפוצות שמעניינות את הקהל, להסביר לו את התהליכים שהוא עומד לפניהם ולהקפיד להיות מיוחדים ולתת ערך שאחרים לא מספקים.

לסמוך

ברגע שהקהל מחבב אתכם ומקבל מכם תשובות אמינות הוא מתחיל לסמוך עליכם. מכאן הדרך ליצירת קשר ולעוד לקוח שרוצה לעבוד דווקא אתכם, קצרה מאד. לפעמים שלושת השלבים מתבשלים תוך דקות ספורות ולפעמים הגולש יצטרך להיכנס לאתר מספר פעמים כדי להשאיר פרטים או ליצור קשר בעצמו.

הקהל באינטרנט יסמוך עליכם רק אם הוא ירגיש שאתם מביני עניין, שאתם יכולים לעזור לו יותר מכפי שהמתחרים שלכם יכולים לעזור לו. איך תיצרו את זה? אתר שנראה אמין, תוכן ייחודי והזמנה ליצור קשר בצורה חיובית.

איך אנחנו הופכים גולשים ללקוחות של רואי חשבון?

התפקיד שלנו הוא להביא אתכם לקדמת הבמה ולעזור לכם להמיר את הגולשים ללקוחות. אנחנו עושים זאת על ידי בניית אתר או בחינת האתר הנוכחי, שיפור התוצאות שלכם במנוע החיפוש ויצירת תוכן איכותי ומקורי שגורם ללקוחות להתקשר. רוצים לשמוע מאיתנו עוד פרטים? צרו קשר.

בשנת 2019 חלה מהפכה בתחום הפרסום ותקציב הפרסום הדיגיטלי עבר את תקציב הפרסום בטלוויזיה. באותה השנה הוציאו עסקים וחברות מעל 4.4 מיליארד שקל וכל זאת כדי להגיע ללקוחות חדשים. כרואי חשבון, אתם יודעים לעשות את החישוב ובוודאי ברור לכם שהפרסום בדיגיטל עובד, עכשיו רק נשאר לבחון מהי דרך הפרסום שתביא לכם תוצאות.

פססט... אפשר להכיר?

השאירו פרטים ואנחנו כבר חוזרים לשיחת היכרות ראשונית

    אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

      MDN

      הופה!

      עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

      שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

        ×