פרסום כתבות שיווקיות באתרים מוכווני נושא

פרסום כתבות שיווקיות באתרים מוכווני נושא

האתר שלנו הוא הדרך להגיע אל הלקוחות, לספר להם מי אנחנו ולהעביר אותם מגולשים רנדומליים ברשת ללקוחות. כל זה נשמע הגיוני אך הדרך עד להגעת הגולשים לאתר ולמעשה, מהגעה שלהם לאתר עד להגעה לעסק, לא תמיד פשוטה.

מעבר לכך שישנה תחרות בין עסקים על המקומות העליונים בתוצאות מנוע החיפוש, ישנו תהליך שהגולשים צריכים לעבור כדי לסמוך על העסק וממש לקנות ממנו. לא כל עסק שנמצא במקום ראשון בגוגל גם ירוויח וייהנה מגולשים שיוצרים קשר וקונים. הסיבה לכך היא שאנשים צריכים לסמוך על העסק לפני שהם מוכנים לקנות ממנו ולכן מדובר על שילוב במקומות רלוונטיים בתוצאות החיפוש ליצירת אמינות. כיצד נוכל ליצור זאת? על כך בכתבה.

לקדם את האתר ולקדם את העסק

קידום אתרים חייב להביא בחשבון את התחושה של הלקוחות של העסק ומה הם ירגישו כשהם יגיעו אליו. האתר חייב לשדר אמינות גבוהה כדי שהלקוחות יגיעו אליו ויש דרכים שונות לדאוג לכך ואחת מהן היא דרך פרסום כתבות שיווקיות באתרים מוכווני נושא.

פרסום כתבות שיווקיות משיג שתי מטרות. הוא מסייע לקידום האתר והוא עוזר לקידום העסק ברמת יצירת אוטוריטה. כדי להבין כיצד פרסום זה יכול לעזור נוכל לדמות את הפרסום והשיווק באינטרנט לעולם האמיתי. כאשר אנחנו מקבלים המלצה על עסק מאדם שאנחנו סומכים עליו, הרגש שלנו כלפי אותו עסק יהיה חיובי ואנחנו נביע התעניינות רבה יותר בפניה אליו.

כאשר אתר אינטרנט בעל סמכות שמתמחה בתחום שמעניין אותנו ממליץ לנו על עסק מסוים ומארח אותו בכתבה, אנחנו תופסים את הכתבה כהמלצה. כלומר, אנחנו סומכים על האתר המתמחה בתחום מסוים ולכן מאמינים שההפניה לעסק זה או אחר היא אמינה. אגב, לא רק אנחנו חושבים כך אלא גם מנועי החיפוש והתוצאה של הפרסום מבחינת העסק היא גם קידום וגם יצירת אמינות בקרב הקהל הרחב.

כיצד מתבצע פרסום כתבות שיווקיות באתרים מוכווני נושא?

פרסום כתבות שיווקיות הוא אינו מסובך אך נדרשים קשרים מתאימים וגישה נכונה לתחום. על פניו נשמע כי כל אחד יכול לפרסם כתבה אך למעשה יש צורך גם לאתר אתרים רציניים וגם לכתוב כתבה שאינה נראית כמו פרסומת. פרסום מסוג זה יכול להיות עוצמתי כשהוא נעשה בדרך הנכונה ולשם כך נדרשים השלבים הבאים:

שלב ראשון – בחירת האתר הרלוונטי

בתחילה יש לאתר את האתר הרלוונטי לתחום. לא כל אתר שמאפשר לפרסם בו כתבה יתאים לצרכים שהוגדרו. למשל, מטפלים ירצו להגיע לאתרים שעוסקים בתחום דומה כמו תזונה, כושר איכות חיים. אתרים כאלה ישפרו את הדירוג של האתר המיועד במנוע החיפוש ויסייעו ביצירת אוטוריטה. לעומת זאת, פרסום באתרי מאמרים שונים שמכילים “הכל מהכל” ומפרסמים כל מי שרק מבקש, עלולים לגרום להוצאת משאבים מהעסק בלי לתת תמורה (ובמקרים אחדים הם אף עלולים ליצור נזק).

שלב שני – כתיבת כתבה שיווקית

לאחר שנבחר האתר בו תפורסם הכתבה יש לכתוב אותה. מומלץ להיעזר בכותבי תוכן אשר מתמחים בכתבות יח”צ, כתבות שיווקיות ושמבינים כיצד פועלים הלקוחות. שלא כמו פרסומת, כתבה שיווקית צריכה להיות בעלת ערך לקורא, היא יכולה להעלות בעיה ולתת פתרון, לכלול טיפים ובעיקר חשוב שהיא תהיה מקורית ומעניינת. הכתבה תהיה בשיתוף פעולה מלא של העסק ואף תוכל לכלול ציטוטים של הבעלים כך שמי שיקרא אותה ילמד יותר על העסק ויבין גם את הגישה שלו.

שלב שלישי – פרסום

לא כל כתבה ניתנת לפרסום בכל אתר אבל אם נעבוד על פי הכללים, נייצר את הפניה הנכונה, נכתוב ברמה הנחוצה ועם קישור או שניים, נוכל לשלוח אותה לפרסום. לאחר שהכתבה באוויר היא תתחיל “לעבוד” עבורנו. גוגל יזהה אותה ויקדם את האתר והגולשים השונים יקראו אותה וילמדו על העסק.

היתרונות של אתרים מוכווני נושא

כתבנו כי לא כל אתר מתאים לפרסום כתבה ולא במקרה. גם גוגל וגם הגולשים יודעים לזהות מתי הכתבה היא לצורך פרסום בלבד ומתי הכתבה רלוונטית. פרסום בכל אתר שהוא רק לצורך הפרסום עלול לקחת מאיתנו משאבים ולהיתפס כ”ספאם”. גוגל יודע למדוד את ערך הקישורים שאנחנו יוצרים והוא ייתן תשומת לב לאלו החזקים. כמוהו גם הגולשים יודעים להבחין בין אתרים משמעותיים המתמחים בנושא מסוים לבין אלו שמפרסמים כל כתבה על כל נושא.

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

    MDN

    הופה!

    עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

    שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

      ×