7 טעויות נפוצות בכתיבת בלוגים מהן תרצו להימנע

7 טעויות נפוצות בכתיבת בלוגים מהן תרצו להימנע

בעולם בו התוכן ממשיך להיות משמעותי ורלוונטי לשיווק הדיגיטלי ולקידום האורגני שלכם, יותר ויותר בעלי עסקים פונים לתחום הכתיבה באינטרנט על מנת לקדם את עצמם. אבל כיצד להימנע מטעויות של מתחילים – התשובות לפניכם

טעות דפוס \ שגיאות הקלדה

שגיאות הקלדה הן מהטעויות הנפוצות (והבלתי נסלחות) של כותבי בלוגים. טעות תמימה כביכול מראה מצג של חוסר תשומת לב, אי השקעה בפרטים ואף זלזול מסוים בקוראים שלנו. לא היינו מתייחסים בסלחנות לעסק כזה בממד הפיזי, ולא נרצה להציג את עצמנו כך במרחב הווירטואלי. עברו על המאמר שלכם פעם שניה ולפעמים גם שלישית לאחר שאתם כותבים אותו, ורק אז העלו אותו לבלוג.

היעדר נקודות המרה

אי הכנסת נקודות בהן אפשר להמיר קוראים ללקוחות, זה בעצם לא לנצל את המדיום של הבלוג לטובת המטרות השיווקיות שלכם. קוראים שמתעניינים בבלוג שלכם, ייתכן בהחלט שירצו לקרוא את הספר שלכם, או לקבל תוכן מעמיק נוסף שתציעו להם בנקודות המתאימות לכך. לא להגזים עם זה, אבל אל תוותרו לגמרי על האפשרות.

חוסר בתמונות

בלוג ללא תמונות הוא כמו ווידאו ללא סאונד. נכון שתמונה לא תמיד תהיה הכרחית על מנת להבהיר נקודה מסוימת או להסביר טיעון בטקסט, אבל לרוב היא תקל על הקריאה ותהפוך אותה לנעימה יותר. הכנסת תמונות למאמרים שלכם תקל על הקורא להמשיך עם המאמר עד סופו, ותשפר את הסיכוי שלכם להפיק את המקסימום מהמאמר.

מלל ארוך ומייגע

עם כל הצער שבדבר, למעט מעריצים שרופים של כל מילה שיוצאת לכם מהפה, מעטים האנשים (אם בכלל) שיישארו לקרוא את המאמר בעל ה-1000+ מילים שלכם. כתיבת מאמרים ארוכים מדי שלא לצורך הינה טעות נפוצה, כשהכותבים מבלבלים כמות עם איכות. שמרו את זה קצר וקולע סביבות ה-500-600 מילים ואתם מסודרים. הזמן של הקוראים שלכם יקר, והם יעריכו אתכם אם תתייחסו אליו ככזה.

/טעויות-נפוצות-בכתיבת-בלוגים

תוכן שיווקי מדי

זכרו את המטרה הראשונית של קיומו של הבלוג שלכם – למשוך לקוחות פוטנציאליים בעלי שאלות ורצון לדעת עוד על התחום, ומתן תוכן אינפורמטיבי וחיוני עבורם על מנת לבצע החלטות בעתיד. אל תפגעו באסטרטגיה זו בניסיונות שקופים לדחוף את המוצר שלכם בכל הזדמנות, במיוחד מול לקוחות הנמצאים כה מוקדם בשרשרת הקניה שלהם.

קליקבייטס

מהתרמיות הזולות הקיימות כיום. אפילו אם תצליחו לנצל את סקרנותם של כמה מהגולשים שלכם על מנת להביא אותם לתוכן שלכם באמצעות טקטיקה זולה זו, זה פשוט לא שווה את זה. אתם תאבדו את האמון ואת הביטחון של הקוראים שלכם, בבלוג וגם במותג. המטרה שלכם היא לצבור קהל קוראים נאמן שנהנה לחזור לטקסטים שלכם, ולא להפוך לקלישאה.

תוכן לא מקצועי

סגנון הכתיבה שלכם וצורת ההבעה צריכה לשקף את הגישה הכללית של המותג והחברה שלכם. אם אתם מתעסקים ברכילות סלבריטאים או שהתחום מאפשר לכם שפה סאטירית זה בסדר גמור, רק שימו לב להישאר בגבולות ולא לגלוש לשפה או צורת כתיבה שתניע קוראים רציניים שמחפשים את התוכן שלכם הרחק ממנו.

כמובן שלהימנע מטעויות יהיה הצעד הראשון שלכם בכתיבת בלוג מצליח שעוזר להשגת המטרות שלכם, אך עם החוקים הפשוטים האלה מול העיניים ניתן להתחיל במסע של שיווק דיגיטלי דרך תוכן שיבנה את המותג שלכם ברשת

למאמר המקורי ב-HubSpot

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

    MDN

    הופה!

    עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

    שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

      ×