אם כל הרופאים מפרסמים את עצמם בפורטלים – אתם צריכים להיות בפרונט

קידום אתרים לרופאים

רופאים ובעלי מרפאות שרוצים לקדם את עצמם יכולים להעלות את השאלה האם יש משמעות לקידום SEO? האם לא מספיק לפרסם את העסק בפורטלים שונים ולשים את הפרטים בשלל האינדקסים השונים? אנחנו אומרים שזה לא מספיק ואם אתם רוצים לקדם את עצמכם ברשת, הגיע הזמן שתהיו בפרונט.

ישנן כל כך הרבה מרפאות שמתחרות זו בזו. תחומים כמו “קוסמטיקה הרפואית”, “פוריות”, “כאב” הם חלק מהתחומים בהם הלקוחות מחפשים את המומחה הכי טוב. יכול להיות שאתם יכולים להעניק למטופלים את הטיפול הטוב ביותר, אבל אם הם לא ידעו זאת, הם לא יגיעו אליכם.

היתרונות והחסרונות של פרסום בפורטלים של רופאים

פורטלים בתחום הרפואה הם אתרים שזוכים לפופולאריות. אמנם תמיד מציינים בהם שהמידע שניתן אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי, אך רבים מהגולשים שמחים לשאול שאלות ברשת. נוסף, כיוון שיש בהם תוכן רב הם יכולים להיות מקודמים והגולשים יכולים להכיר את הרופאים השונים העוסקים בתחום. אין כל ספק שפרסום בפורטלים יכול להישמע קוסם לרופאים.

לצד היתרונות הללו יש להכיר את החסרונות. הפורטלים מציגים מספר רופאים ולא תמיד הגולשים יכולים לדעת מי מומחה באיזה תחום או מי יותר מתאים להם. במקרה שמדובר על מתן מענה לשאלות, על הרופאים להקדיש זמן רב במתן מענה וכמובן, לצד השקעה בזמן חשוב לספק תשובה מקצועית ככל הניתן. פעמים רבות אי אפשר לתת תשובה מפורטת בגוגל ואפילו לא תשובה על קצה המזלג ולבסוף הגולש נשאר עם הזמנה ליצור קשר ולא עם המענה שהוא ציפה לו.

בשורה התחתונה, פורטלים יכולים להיות כלי לפרסום, אך הם דורשים השקעה של זמן, לעתים נדרשת השקעה כספית והתחרות בין הרופאים גדולה. האם יש דרך אחרת לפרסם באינטרנט? אנחנו אומרים שכן.

הגיע הזמן להיות בפרונט

קידום אתרים לרופאים אינו תהליך קל כיוון שמדובר בנושא שיכול להשפיע על בריאותם של הגולשים. לכן, התוכן שנמצא בהם חייב להיות מדויק. האם זו בעיה? לא בהכרח. אתר רופאים מקודם ישפר את סיכויי ההמרה לעומת פורטל, הוא ידרוש מהרופא פחות השקעת זמן והגולשים שיגיעו אליו יפנו רק אל הרופא ולא למרפאות אחרות שמוצעות לו באותו פורטל.

מכאן ברור שהגיע הזמן של האתר להיות בפרונט, אך השאלה היא כיצד אנחנו גורמים לזה לקרות. הנה מספר טיפים שעוזרים לנו להביא אתרי רפואה קדימה:

דיוק במילות המפתח

בשלב הראשון אנחנו עורכים מחקר מילות מפתח ומדייקים את הקהל שלנו. חשוב שנכיר את הרופא, את המרפאה, את השירותים וסוג הלקוחות. בהתאם נבדוק מה מעניין את הקהל, אילו ביטויים הוא מחפש בגוגל ואת התוכן נכתוב תוך התחשבות במילות המפתח. אגב, נתחשב גם במיקום הפיזי של המרפאה ונמשוך אליה אנשים שנמצאים בסביבה.

תוכן איכותי בלבד

בכל פעם שאנחנו מעלים מאמר חדש לאתר שאנחנו מקדמים אנחנו שמים לב לאיכות התוכן. במקרה של אתרי רפואה חשוב לנו להקפיד עוד יותר כיוון שעצה לא נכונה או מידע לא מדויק עלולים לסכן את הגולשים. אנחנו מקפידים לכתוב רק תכנים נכונים, אמיתיים, לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הרופא ודואגים שהאתר יוכל לייצג את המרפאה בכבוד.

פתיחת עסק בגוגל

גוגל נותן לנו כלים לקדם את העסק ואחד מהם הוא פתיחת כרטיס עסק. גם שם נשקיע בתוכן, נבחר תמונות איכותיות ולאחר מכן נעודד את הלקוחות להשאיר ביקורות חיוביות לרופא. ניהול נכון של כרטיס העסק יכול לקדם את הרופא ולהביא אליו יותר מטופלים.

קישורים פנימיים וחיצוניים

בתהליך הקידום ניצור מבנה קישורים נכון, בתוך האתר ומחוצה לו. נמשיך לפרסם את העסק באינדקסים ואתרים שיכולים להביא לו תנועה ואף נפרסם ראיונות וכתבות יח”צ באתרים מובילים. המטרה שלנו היא להראות לקהל את המומחיות של הרופא ונעשה זאת במקצועיות.

בקרה ושיפור

תהליך קידום אתרים לרופאים כמו כל קידום מחייב אותנו להיות עם אצבע על הדופק ולהשתפר כל הזמן. במקביל לביצוע הפעולות השגרתיות נבחן כיצד אנחנו יכולים לשפר תכנים ישנים, אילו מרכיבים באתר יכולים להיות טובים יותר ובסופו של דבר להוביל את האתר והרופא למקום הראשון בגוגל ובתודעה של הגולשים.

רופאים ובעלי מרפאות שרוצים לקדם את עצמם יכולים להעלות את השאלה האם יש משמעות לקידום SEO? האם לא מספיק לפרסם את העסק בפורטלים שונים ולשים את הפרטים בשלל האינדקסים השונים? אנחנו אומרים שזה לא מספיק ואם אתם רוצים לקדם את עצמכם ברשת, הגיע הזמן שתהיו בפרונט.

פססט... אפשר להכיר?

השאירו פרטים ואנחנו כבר חוזרים לשיחת היכרות ראשונית

    אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

      MDN

      הופה!

      עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

      שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

        ×