חשיבות בניית אתר אינטרנט כחלק מאסטרטגיה שיווקית

חשיבות בניית אתר אינטרנט כחלק מאסטרטגיה שיווקית

בעלי עסקים רבים שמעוניינים בחשיפה גבוהה יותר, שואלים את עצמם האם הדרך הנכונה ביותר היא בניית אתר אינטרנט כחלק מאסטרטגייה שיווקית נכונה וחכמה. יש עסקים שלהם זה יתאים יותר, ויש כאלה שלהם זה יתאים פחות, אבל מה שבטוח הוא שהיום אתר אינטרנט הוא כמעט חובה בעולם המדיה המודרני בו אנו חיים. אם כבר החלטתם שבניית אתר אינטרנט היא הצעד הנכון עבורכם כבעלי עסקים, לא בזה נגמר הסיפור. יש צורך לקדם את האתר שלכם באמצעות קידום אתרים אורגני או ממומן, לבנות את דפי הנחיתה המתאימים ולהגביר את הנוכחות האינטרנטית שלכם במדיה החברתית. בעמוד הבא ניגע בנקודות החשובות של בניית אתר אינטרנט כחלק מאסטרטגיה שיווקית.

בניית אתרים

בניית אתרים מורכבת מכמה חלקים עיקריים – עיצוב, תשתית, אחסון ותוכן. ראשית יש בחור את העיצוב המתאים, בין אם זה מתוך תבנית ובין אם זה על ידי עיצוב שהוזמן במיוחד ממעצב אתרים אינטרנטי. לאחר שהעיצוב מוכן, יש לבצע חיתוך שלו לשפת תכנות בה יעלה האתר, או להתאים את התבנית הקיימת לצרכים של הלקוח. לאחר שהתבנית הותאמה או שהחיתוך בוצע, יש להזין את התוכן לתוך האתר והרי לכם האתר המוכן. האתר כולו יושב על שרת אינטרנטי, ומחובר אל עולם האינטרנט באמצעות דומיין, אותם יש לרכוש בנפרד או דרך חברת האינטרנט שמבצעת עבורכם את שירותי בניית האתר. אסטרטגייה שיווקית שלמה צריכה לכלול התייחסות לאופן הנכון בו יש לבצע כל אחד מהרבדים שהוזכרו לעיל.

קידום אתרים

לאחר שהאתר עלה לאוויר יש צורך להביא אליו אנשים, ממש כמו שפותחים חנות אמיתית ברחוב או במרכז קניות ועולה הצורך להביא את התנועה אל החנות באמצעים שיווקים כאלה ואחרים. חלק מבניית אסטרטגיה שיווקית נכונה לבניית אתרי אינטנרט היא התייחסות לאופן בו מבצעים את קידום האתרים שיביא את הלקוחות אל האתר. שתי האופציות המובילות כיום לקידום אתרים הן קידום אתרים אורגני שמטרתו להביא את האתר או עמודים שונים בו למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל, או קידום אתרים ממומן, שמטרתו להביא גולשים בצורה מידית אל האתר בתשלום עבור כל לחיצה או לפי מספר חשיפות. קידום אתרים ממומן יכול להתבצע בגוגל או בפייסבוק, ולשניהם תוצאות מידיות, בעוד שקידום אתרים אורגני מתבצע בגוגל, ולו תוצאות איטיות יותר אך עמידות יותר.

דפי נחיתה

דפי נחיתה הם עמודי אינטרנט אליהם הלקוח מגיע כתוצאה מלחיצה על פרסומת או על קישור מאתר אינטרנטי אחר. בדרך כלל, הדף הראשון אותו הלקוח יראה לנגד עיניו יקבע את עתידו ביחס לאתר האינטרנט שלכם. בדיוק בשל כך על דף הנחיתה להיות קצר ולענין, מושך ואטרקטיבי, כזה שיגרום ללקוח להמשיך לעמודים האחרים אל תוך האתר, או להשאיר את הפרטים שלו לצורך התקשרות עתידית.

בניית דפי הנחיתה, הנוכחות האינטרנטית, קידום האתר עצמו ובנייתו צריכים להיכלל בכל אסטרטגייה שיווקית מלאה לנוכחות אינטרנטית של בית עסק.

בעלי עסקים רבים שמעוניינים בחשיפה גבוהה יותר, שואלים את עצמם האם הדרך הנכונה ביותר היא בניית אתר אינטרנט כחלק מאסטרטגייה שיווקית נכונה וחכמה. יש עסקים שלהם זה יתאים יותר, ויש כאלה שלהם זה יתאים פחות, אבל מה שבטוח הוא שהיום אתר אינטרנט הוא כמעט חובה בעולם המדיה המודרני בו אנו חיים. אם כבר החלטתם שבניית אתר אינטרנט היא הצעד הנכון עבורכם כבעלי עסקים, לא בזה נגמר הסיפור. יש צורך לקדם את האתר שלכם באמצעות קידום אתרים אורגני או ממומן, לבנות את דפי הנחיתה המתאימים ולהגביר את הנוכחות האינטרנטית שלכם במדיה החברתית. בעמוד הבא ניגע בנקודות החשובות של בניית אתר אינטרנט כחלק מאסטרטגיה שיווקית.

פססט... אפשר להכיר?

השאירו פרטים ואנחנו כבר חוזרים לשיחת היכרות ראשונית

    אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

      MDN

      הופה!

      עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

      שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

        ×